niedziela, 23 sierpnia 2015

Plakat

Do piątku myślałem że jest tylko jeden plakat z procesu, który odbył się w kwietniu 1946 roku w Turku. Jakie było moje zdziwienie kiedy otworzyłem pocztę a tam list od wnuka por. Tadeusza Stachowiaka i ten link . Okazuje się że o drugą kopie należy go pytać i trochę zmienić wzmianki o tym plakacie w książkach. Jak już mowa o książkach poinformował mnie również że udało się wydać książkę o Tadeuszu Stachowiaku. Niezupełnie bez problemu udało mi się znaleźć księgarnię gdzie jeszcze mam nadzieje była.Głupio będzie jak nie uda mi się jej przeczytać bo się spóźniłem. Krótki opis

Chciałbym panu Tomaszowi serdecznie podziękować że zechciał się tym wszystkim podzielić. No i czekam na swoją książkę dopiero potem może coś napiszę.
Tak ładnie żarło i zdechło jak mawiali wstawiłem aktywne linki i jak zwykle wszystko ok niby a linków nie widać. Trudno dam pod spodem
https://drive.google.com/file/d/0B35kUBf8Xq3OYThPVmRFZHQtRzg/view
http://aros.pl/ksiazka/tadeusz-stachowiak-zolnierz-niezlomny-zolnierz-wyklety

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz